.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
رحیمی: در همه حوزه ها غوغا کردیم

معاون اول رئيس جمهور گفت: اقدامات و برنامه هاي هشت ساله دولت احمدي نژاد واضح و آشكار است و به همين دليل ما دولت را با صورت جلسه و كارهاي انجام شده تحويل مي دهيم.

به گزارش شمال نیوز به نقل از مهر، محمد رضا رحيمي شامگاه جمعه در مراسم افتتاح و بهره برداري از چندين طرح بهداشتي و درماني در بيمارستان توحيد سنندج اظهار داشت: اقدامات و برنامه هاي دولت احمدي نژاد واضح و آشكار است و به همين دليل ما دولت را با صورت جلسه تحويل مي دهيم.

وي با بيان اينكه مردم نبايد حرف هاي دروغ در مورد عملكرد دولت احمدي نژاد را باور كنند، گفت: اقدامات و برنامه هاي دولت احمدي نژاد در سراسر كشور به ويژه استان كردستان در طول هشت سال اخير آشكار است و به همين دليل ما با اين وضعيت دولت را تحويل مي دهيم تا كساني كه مدعي هستند ببينيم مي توانند بعد از هشت سال يا 16 سال با اين وضعيت دوباره كشور را تحويل دهند.

معاون اول رئيس جمهور با بيان اينكه دولت نهم و دهم در تمامي حوزه ها غوغا كرده است، گفت: مثلا در همين حوزه بهداشت و درمان ما غوغا كرديم هر چند كه طي سال گذشته و امسال با توجه به تحريم هاي صورت گرفته در زمينه تامين برخي از داروها دچار مشكل شديم ولي در ساير بخش ها عملكرد فوق العاده است.

وي عنوان كرد: تحريم هاي اعمال شده عليه كشور تا حدودي كار را به هم ريخت در دو سال قبل ما روزانه 2.2 ميليون بشكه نفت صادر مي كرديم كه هم اكنون اين ميزان به كمتر از نصف رسيده و تازه پول اين مقدار فروش را هم به ما نمي دهند و اين پول در بانك كشورهاي ژاپن، چين و كره جنوبي بلوكه شده است.

رحيمي بيان كرد: استان كردستان ظرفيت هاي خوبي را در تمامي بخش ها در اختيار دارد كه انتظار مي رود با استفاده از اين ظرفيت ها زمينه و شرايط براي جهش اصلي و پرواز كردستان به سمت توسعه همه جانبه فراهم شود كه تمامي زيرساخت هاي مورد نياز در اين بخش ها به صورت كامل فراهم شده است.

وي با بيان اينكه دولت در طول هشت سال اخير قدم هاي خوبي در راستاي توسعه همه جانبه استان كردستان برداشته شده است، يادآور شد: هم اكنون زيرساخت ها براي توسعه كردستان آماده است و كافي است كه در اين بخش سرمايه گذاري بخش خصوصي جذب شود تا فرصت براي پرواز و جهش اساسي اين استان در تمامي حوزه فراهم شود.

معاون اول رئيس جمهور در پايان گفت: در طول عمر دولت هاي نهم و دهم پروژه ها و طرح هاي متعددي در اين استان اجرايي شد كه خوشبختانه ميزان كارهاي صورت گرفته با دولت هاي قبلي به هيچ عنوان قابل مقايسه نيست.

محمد رضا رحيمي معاون اول رئيس جمهور ظهر جمعه به همراه شماري از وزراء وارد سنندج شد و در مراسم افتتاح و بهره براري از شماري طرح و پروژه عمراني، توليدي و خدماتي در اين استان حضور پيدا كرد./350


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.092 seconds.